شرکت NXP در پروژه رانندگی خودکار مشارکت می کند

بازگشت به آموزشگاه

شرکت NXP با Elektrobit همکاری میکند تا یک پلتفرم نرم افزاری برای کسانی که سیستم های رانندگی خودکار را توسعه می دهند ، ایجاد کند

 

هدف این پروژه ترکیب کردن سخت افزاری از شرکت NXP با نام BlueBox با نرم افزار کنترل خودکار Elektrobit به نام Robinos می باشد.

دیوید سانتو ، رئیس معماری این پروژه گفت : ما برای فعال کردن ربات های راننده بر روی چرخ های خودرو از دو بلوک ساختمانی مستحکم استفاده کردیم.

همچنین افزود : ما منتظر انتشار Robinos در آینده نزدیک به عنوان بخشی از NXP BlueBox هستیم.

رابینز یک نرم افزار ماژولار وابسته به سخت افزار است که به همراه رابط ها و ماژول های نرم افزاری برای انواع مختلفی از ویژگی ها و عملکرد های رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آن در مدیریت خطاها و ایمنی هر چه بیشتر عملکرد میتوان استفاده نمود.

ترکیب رابینز و بلوباکس باعث می شود که داده های دریافت شده از چندین سنسور مختلف در اطراف ماشین به طور همزمان پردازش شود و یک مدل 360 درجه از اطراف وسیله نقلیه ایجاد می کند.

 

مارتین شلیچر مدیر اجرایی Elektrobit گفت : خودروسازانی که در خط مقدم توسعه راننده خودکار کار می کنند ، با افزایش پیچیدگی ، رقابت بیشتر و زمان بندی نزدیک به هم روبرو هستند. کارکردن NXP و Elektrobit با هم با تمرکز بر سطح بالایی از ایمنی عملکرد باعث سرعت بخشیدن به توسعه رانندگی خودکار می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به آموزشگاه