قوانین و مقررات

این وبسایت با آدرس https://electrovolt.ir و نام “الکترو ولت” می باشد که از شهریور ماه سال 1393 به مدیریت آقای “محمد حسین شجاع داودی” با شماره تماس 09109246293 و آدرس تهران، اتوبان شهید محلاتی، خیابان تکیه اکبرآبادی ، میدان آیت الله سعیدی، مجتمع یاس پلاک 46 واحد 142 فعالیت می نماید و تحت شرایط و ضوابط موجود در این صفحه با سایر اقشار جامعه مشارکت می نماید.

 

شرایط و ضوابط عمومی

به اطلاع کلیه بازدید کنندگان ، کاربران ، خریداران ، فروشندگان و بازاریابان محترم می رساند که قوانین وب‏‌سایت الکترو ولت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و رعایت کلیه موارد ذکر شده در زیر به منظور استفاده از این وب‏‌سایت و خرید کالا الزامی می باشد. بنابراین ورود کاربران به وب‏‌سایت یا ثبت سفارش در هر زمان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن این شرایط و قوانین می باشد. ضمنا در صورتی که در قوانین موجود در این صفحه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی شده و کاربران با رعایت آن از زمان ثبت تغییرات موافقت می نمایند.

 

شرایط و ضوابط استفاده از محتوا

1. کلیه محتویات این سایت به الکترو ولت تعلق دارد و براى استفاده شخصى و غیر تجارى کاربران عرضه شده است و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. شما میتوانید از این اطلاعات استفاده غیرتجاری نمایید یا بخشی از آن را با ذكر لینک منبع ، در سایت خود قرار دهید. لطفا حقوق کپی رایت را کاملا رعایت کنید و نیز هر گونه نقض شدن آن را به ما گزارش دهید.

2. در صورت انجام تغییر یا بروزرسانی جدید در محتویات وبسایت الکترو ولت اطلاع رسانی های لازم علاوه بر صفحه مربوطه ، در بخش “اخبار و اطلاعیه های سایت” و نیز کلیه صفحات رسمی الکترو ولت در شبکه های مجازی صورت می گیرد.

شرایط و ضوابط خرید کالا

1. کلیه مشتریان الکترو ولت می توانند سفارشات خود را در 7 روز هفته و 24 ساعت روز ثبت نمایند. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و ارسال می‌‏شوند. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.

2. در شرایط وجود نوسانات ارزی به خصوص در سفارشات به تعداد بالا ، قیمت و موجودی نهایی کالا در هنگام پردازش سفارش مشخص می شود. در اینگونه موارد الکترو ولت در صورت هرگونه تغییر کاهشی یا افزایشی در قیمت‌ کالا با سفارش‌ ‏دهنده تماس حاصل می نماید و ضمن اطلاع این موضوع به وی مبلغ مازاد را بازگردانده یا سفارش را لغو می نماید.

3. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند که اطلاعات صحیح و كامل خود را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و تحویل به موقع سفارش خواهد شد.

4. فروشگاه اینترنتی الکترو ولت به هیچ وجه اطلاعات منحصر به فرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و متعهد است از حقوق و حریم شخصی کاربران حفاظت نماید.

5. قیمت کلیه کالاهای وب سایت الکترو ولت با احتساب مالیات و عوارض فروش محاسبه شده و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای پرداخت نمی کند. تنها مبلغی که ممکن است به مجموع قیمت سفارش اضافه شود، هزینه ارسال آن است.

6. الکترو ولت تمامی محصولات را قبل از ارسال به مشتری تست کرده ، از صحت و سلامت آن ها اطمینان حاصل می نماید.

7. تمامی محصولات و خدمات الکترو ولت دارای پشتیبانی قبل و بعد از خرید به صورت تلفنی و اینترنتی می باشد.

 

شرایط و ضوابط درگاه پرداخت

1. وبسایت الکترو ولت از دو درگاه پرداخت شرکت زرین پال و شرکت ایران کیش با پشتیبانی از کلیه کارت های بانکی عضو شتاب استفاده می کند که در هنگام ثبت سفارش میتوانید به دلخواه خود یکی را انتخاب نمایید. چنانچه در زمان های پر ترافیک در درگاه پرداخت اول خطایی رخ داد و موفق به پرداخت نشدید کافی است درگاه پرداخت دوم را انتخاب کنید.

2. چنانچه به هر علتی بعد از پرداخت و در هنگام بازگشت به سایت با خطا مواجه شدید بعد از حداکثر 24 ساعت وجه به حساب شما بر می گردد. در غیر این صورت سفارش شما ثبت نهایی شده است و الکترو ولت در اولین فرصت سفارش شما را شناسایی کرده و مراحل بعدی پردازش و ارسال سفارش شما را انجام خواهد داد.

شرایط حمل و تحویل کالا

1. کلیه سفارشات فیزیکی در سراسر کشور توسط اداره پست جمهوری اسلامی ایران و به صورت پیشتاز حمل می شود. علاوه بر پست ارسال سفارشات فقط در محدوده شهر تهران از طریق پیک موتوری و همچنین به صورت تحویل حضوری با هماهنگی نیز امکان پذیر می باشد.

2. در صورت انتخاب گزینه ارسال رایگان ، هزینه حمل و نقل سفارشاتی که مجموع آن بالای 250 هزار تومان باشد رایگان بوده و این سفارشات توسط الکترو ولت و به صورت پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

3. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی فقط تا قبل از تحویل محموله به پست و به صورت تماس تلفنی مورد پذیرش است و بعد از آن به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

4. تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پست در محل شما خواهد بود و فروشگاه اینترنتی الکترو ولت هیچ کنترلی بر فرآیند حمل کالا و ساعت تحویل آن به شما ندارد.

5. هزینه حمل کالا بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت پست و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی الکترو ولت هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

6. بعد از ارسال سفارشاتی که از طریق پست صورت می گیرد ، یک پیامک حاوی کد رهگیری پستی به تلفن همراه شما ارسال می شود که میتوانید با مراجعه به سایت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به نشانی newtracking.post.ir از وضعیت محموله خود مطلع شوید.

شرایط و ضوابط بازگشت کالا

1. قبل از ارسال کالا : در صورت انصراف از دریافت کالا پس از خرید و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد و سفارش لغو خواهد شد.

2. بعد از ارسال کالا: طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک خریدار به مدت 7 روز کاری ( به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن ) از تاریخ تسلیم کالا می تواند سفارش خود را به آدرس اصلی فروشگاه برگشت زده و عین مبلغ سفارش خود را دریافت نماید. تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری در این صورت ، هزینه برگشت کالا به فروشگاه الکترو ولت می باشد.

 

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر یک از کالاهای عرضه شده در سایت متفاوت بوده و در توضیحات صفحه هر محصول درج شده است ( در صورت عدم درج موارد مذكور در این قسمت، گارانتی برای آن كالا وجود ندارد ) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.