شرکت موزر Mouser با عرضه مودم Digi XBee جدید موجب گسترش IOT می شود

بازگشت به آموزشگاه

شرکت موزر که جزو 10 توزیع کننده برتر قطعات الکترونیکی است ، با عرضه مودم های Digi XBee Cellular 3G که یک مودم سلولار 3G می باشد ، روی خط تولید IOT تمرکز بیشتری می کند.

به گفته این توزیع کننده ، مودم های جدید به منظور کمک به OEM ها ( شرکت های طراح و تولید کننده اصلی ) برای اجتناب از صرف زمان و هزینه برای گرفتن گواهینامه های FCC و PTCRB می باشد و مهندسان را قادر می سازد که سریع و آسان از قابلیت های 3G ( یعنی HSPA/GSM ) و 2G ( در زمان اضطراری که 3G در دسترس نیست ) در کاربردهای M2M ( ماشین به ماشین ) و طراحی های IOT ( اینترنت اشیاء ) استفاده نمایند.

مودم Digi Xbee جدید یک سیستم نهفته ( Embedded System ) است که مناسب برای سیستم های کنترل از راه دور تجهیزات ، مانیتورینگ محیطی ، روشنایی هوشمند و سنسورهای نفت و گاز است. این مودم در ولتاژ 2.7 تا 5.5 ولت کار می کند و حالت های فوق کم مصرف بهینه سازی شده ای برای کاربردهای قابل حمل ( با تغذیه باتری ) دارد.

این مودم طبق چهارچوب امنیتی TrustFence عمل می کند که شامل پروتکل رمز نگاری SSL/TLS 1.2 به همراه کلید امنیتی رمزنگاری ( Encrypted Security Key ) ، بوت امن ( Secure Boot ) و رابط JTAG امن ( Secure JTAG ) می باشد. تمام قابلیت های امنیتی و دیگر پارامترهای این مودم تحت سیستم عامل OTA ( مخفف over-the-air ) برای دسترسی و سهولت بیشتر قرار دارد.

شرکت موزر همچنین یک کیت توسعه جهانی ( Global Development Kit ) برای مودم Digi XBee Cellular 3G ارائه می دهد که شامل یکی از این مودم ها و بورد توسعه آن می باشد. همچنین به منظور توسعه سریع یک سیم کارت از پیش فعال شده با قابلیت استفاده از دیتای رایگان به مدت 6 ماه در کنار این کیت قرار دارد.


در صورتی که این مطلب مورد پسندتان واقع شد ، لایک و اشتراک گذاری فراموش نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به آموزشگاه