معرفی برترین مجله های حوزه برق الکترونیک به همراه لینک دانلود آن ها

بازگشت به آموزشگاه

مقدمه

به منظور مطالعه بیشتر برای پیش گامان عرصه تحقیق و تولید و نیز راحتی دسترسی به دانلود آخرین مجله های روز دنیا در وبسایت الکترو ولت تصمیم گرفتیم برترین مجله های خارجی در حوزه برق الکترونیک را به همراه لینک دانلود آن ها قرار دهیم. این مجله ها معمولا به صورت نسخه چاپی در انواع مختلف ماهنامه و دوماهنامه در برخی از نقاط دنیا منتشر می شوند که اکثرا دارای نسخه الکترونیکی ( PDF ) نیز می باشند که سعی می کنیم به محض انتشار نسخه الکترونیکی جدید هر مجله آن را در وبسایت الکترو ولت قرار دهیم. به این علت که این مجله ها دارای مطالب جدید و به روزی هستند از شمارگان سال 2017 به برای دانلود در دسترس می باشند و قبل از آن تاریخ ممکن است از حوصله مطالعه آن خارج باشد. مطالعه این مجلات به کسانی که در سطح حرفه ای فعالیت می کنند شدیدا توصیه می شود. امیدواریم این تصمیم گامی در جهت افزایش سطح آگاهی و مطالعه روزانه علاقه مندان باشد.


معرفی مجله تخصصی Elektor

elektor یک نشریه ماهانه در مورد تمام جنبه های الکترونیک است که برای اولین بار به عنوان Elektuur در هلند در سال 1960 منتشر شد؛ و در حال حاضر در بیش از 50 کشور از سراسر جهان به زبانهای مختلف از جمله: انگلیسی، آلمانی، هلندی، فرانسوی، یونانی، اسپانیایی، سوئدی، پرتغالی (اروپایی و برزیلی) و ایتالیایی منتشر می شود. نسخه انگلیسی Elektor از سال 1975 راه اندازی شد و هم اکنون در سراسر جهان در حال انتشار است.

Elektor توسط رسانه Elektor International تهیه شده است که مقر آن در لامبرچت هلند است. نشریه Elektor (در هلندی: Elektuur) در سال 1960 توسط یک هلندی به نام: Bob W. van der Horst تأسیس شد؛ و هنوز هم یک ناشر برجسته با گروهی وفادار و گسترده از خوانندگان در سراسر جهان است. نه تنها علاقمندان بلکه متخصصین نیز در این گروه جای دارند.

Elektor طیف گسترده ای از پروژه های الکترونیکی، مقالات و طرح های کاربردی را برای مهندسان، علاقه مندان، دانش آموزان و متخصصان منتشر می کند.

این مجله برای کمک به خوانندگان پروژه های برجسته ای طراحی می کند؛ همچنین ارائه PCB (تخته مدار چاپی) بسیاری از طرح ها، و همچنین کیت ها و ماژول ها را در دستور کار خود دارد.

اگر پروژه ای با استفاده از میکروکنترلر و یا نرم افزاری کامپیوتری طراحی شده باشد، Elektor معمولاً از طریق وب سایت خود به آدرس: www.elektor.com منبع کد و فایل ها را به صورت رایگان ارائه می دهد. اکثر طرحهای PCB نیز از وب سایت آنها در دسترس است.

Elektor همچنین کتاب ها، سی دی ها و دی وی دی های مربوط به صدا، ریزپردازنده ها، نرم افزار، زبان های برنامه نویسی و وسایل الکترونیکی عمومی را منتشر می کند.

اطلاعات مجله الکتور

تاریخ انتشار اولین شماره: دسامبر 1974

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی : elektor.com

 

ویژگیهای نشریه الکتور

از ویژگی‌های مهم مجله Elektor می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنها مجله‌ مستقل و بین المللی در زمینه الکترونیک با لابراتوار طراحی in-house و دپارتمان طراحی PCB
  • پوشش پروژه های عملی تکرارپذیر و باکیفیت در زمینه های: میکروکنترلرها،‌ صوت باکیفیت، مدل‌سازی RC، RF و …
  • مقالات جامع فنی درباره تحولات اخیر در فناوری الکترونیکی
  • انتشار بدون وقفه نسخه انگلیسی از دسامبر سال 1974 تاکنون
  • مفتخر به انتشار طراحی های الکترونیکی خلاقانه و غیرمعمول خود
  • 10 بار در سال منتشر می‌شود، علاوه بر آن در ماه های ژانویه، فوریه، جولای و آگوست به صورت دو شماره ای منتشر می گردد.
  • براساس مقایسه سالانه، شامل مقالات متعدد بیشتری از دیگر مجلات موجود در زمینه الکترونیک می باشد.
  • ازطرف نویسندگان و طراحان مستقل درخواست همکاری می پذیرد.
  • توسط افرادی مشتاق به مباحث الکترونیک تهیه شده است.
  • عضو فدراسیون بین المللی مطبوعات دوره‌ای می باشد.

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های الکتور در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله تخصصی Circuit Cellar

شرکت Circuit Cellar ( به فارسی: انبار مدار ) در سال 1988 توسط استیو سیارسی ، مهندس مشهور ایالات متحده تأسیس شد. این شرکت با محصولات و خدمات خود در زمینه خدمت به جامعه بین المللی طراحی فعالیت می کند و به عنوان یک ارائه دهنده محتوای قابل اعتماد برای مهندسان و برنامه نویسان حرفه ای، کتابهایی در زمینه مهندسی و برنامه نویسی، وبسایت و یک خبرنامه را منتشر می کند. همچنین چالش های بین المللی مربوط به طراحی و برنامه نویسی را مدیریت می نماید.

مجله Circuit Cellar به محبوبیتی قابل توجه در میان طیف گسترده ای از خوانندگان در سرتاسر جهان دست یافته‌ است که در سطح های مختلف حرفه ای و آکادمیک قرار دارند. همچنین یک نشریه ایده آل برای متخصصان برق و الکترونیک است که به طور منظم با Embedded Systems و ‌تکنولوژی های مربوط به MCU سروکار دارند.

هدف گروه ویراستاری این مجله، یاری رساندن به خواننده خود در جهت تبدیل شدن به یک حرفه ای همه کاره می باشد؛ که قادر است با اطمینان، ایده های مهندسی جدید و مبتکرانه ای را جهت غلبه‌ کردن بر وظایف، مشکلات و تکنولوژی های متعدد در این زمینه، به ارمغان بیاورد.

این مجله تا انتهای سال 1992 هر دو ماه یک بار، و از ابتدای سال 1993 به صورت ماهیانه منتشر می شود.

اطلاعات مجله سیرکت سلار

تاریخ انتشار اولین شماره: ژانویه 1988

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی : circuitcellar.com

ویژگیهای نشریه سیرکت سلار

بخشی از موضوعاتی که مجله Circuit Cellar به آنها می پردازد شامل موارد زیر است:‌

  • Embedded applications : شامل طرح هایی که حاوی کنترل کننده های جاسازی شده می باشند، که می توان از میان آنها به کاربردهای خودکار، تجهیزات آزمایشی، شبیه سازی، لوازم الکترونیکی مصرفی، کنترل Real-time و تکنیک های کم قدرت اشاره کرد.
  • Embedded development : شامل ابزارها و تکنیک های مورد استفاده در توسعه سخت‌افزار و نرم افزارهای جدید مانند ابزارهای نمونه سازی و شبیه سازی، ابزارهای توسعه، زبان‌های برنامه نویسی، HDL، سیستم عامل های Real-time، ابزارهای اشکال‌زدایی و ترفندها و نکته های کاربردی می باشند.
  • Embedded Programming : شامل نرم افزارهای مورد استفاده در برنامه‌ های توکار، الگوریتم‌ها، ابزارها، و تکنیک های مورد استفاده می باشد.
  • Analog techniques : شامل طرح ها و اجزایی که با تولید و استفاده از سیگنال های آنالوگ سروکار دارند.
  • communications : پروژه های مربوط به شبکه، هم کلامی انسانها با یکدیگر (ضبط کننده های صدا، گجت های تلفن و غیره)، هم‌ کلامی انسان با کامپیوتر (تشخیص گفتار) و یا هم کلامی کامپیوتر با انسان (ترکیب گفتار، تبدیل متن به گفتار) را شامل می شود.
  • Data ownership : شامل‌ پروژه ها، تکنیک ها و الگوریتم های مربوط به گردآوری و نظارت بر داده های دنیای واقعی می باشد.

دیگر ویژگیها

  • اینترنت و اتصال : شامل کاربردهایی که با قابلیت اتصال و اینترنت سروکار دارند.
  • اندازه گیری و حسگرها : شامل پروژه ها و تکنولوژی هایی که با حسگرها، رابط ها و محرکها در ارتباط هستند.
  • منطق قابل برنامه ریزی : شامل پروژه های حاوی FPGA ، PLD و دیگر تراشه های منطقی قابل برنامه ریزی می باشد.
  • رباتیک : شامل پروژه های مربوط به دستگاههایی که قابلیت تکرار دنباله های حرکتی مانند خود را دارند، دستگاه های رباتیک خودرو، بازوهای رباتیک، خطوط مونتاژ صنعتی و غیره. همچنین حسگرها،‌ محرک ها، کنتر‌ل کننده های موتور و الگوریتم هایی که در ابتدا برای این برنامه ها در نظر گرفته شده اند را پوشش می دهد.
  • پردازش سیگنال : شامل پروژه ها، تکنولوژی و الگوریتم های مربوط به پردازش سیگنالهایی مانند: صوت، تصویر، رادیو، فشار و شتاب در زمان واقعی.
  • ارتباطات بی سیم : تکنولوژی ها و روشهای مربوط به ارتباطات بی سیم را پوشش می دهد.

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های سیرکت سلار در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله NUTS and VOLTS

مجله NUTS and VOLTS مجله پیشرو برای کسانی است که به طور جدی به الکترونیک علاقه مند هستند. در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری از مجلات برای جامعه الکترونیک نوشته شده است که NUTS & VOLTS به عنوان یکی از پرخواننده ترین آنها شناخته می شود و هنوز خوانندگان و تبلیغ کنندگانی دارد که از اوایل دهه 80 با این نشریه بوده اند.

مجله NUTS & VOLTS از جمله مجله های تخصصی و پرطرفدار الکترونیک به حساب می آید که در آن مطالب مختلفی همچون پروژه های عملی، بررسی تکنولوژی های روز، آموزش کار با نرم افزارهای الکترونیک، معرفی قطعات جدید و… وجود دارد.

اولین شماره از مجله NUTS and VOLTS در سال 1980 منتشر شد. در اوایل کار، این مجله بیشتر مطالب خبری و تبلیغاتی را در بر داشت و به صورت روزنامه ای ( در یک صفحه با ابعاد 470 × 315 میلی متر یا بیشتر ) منتشر می شد و در آن خبری از مطالب آموزشی نبود. بعد از گذشت چند سال از  شروع به کار مجله، در فوریه سال 1992 تغییرات گسترده ای در روال کاری مجله ایجاد شد. NUTS & VOLTS از شکل خبری / و تبلیغاتی خود خارج شده و بخش جدیدی به نام پروژه های الکترونیک به آن اضافه گردید. از آن تاریخ به بعد مجله در  فرمت tabloid ( روزنامه چند صفحه ی با ابعاد 430 × 280 میلی متر ) منتشر می شد و این روند تا اواخر سال 2003 ادامه داشت.

در اوایل سال 2003 تغییراتی اساسی در مجله NUTS and VOLTS ایجاد شد. سایز مجله به فرمت استاندارد مجله عمومی ( با صفخات A4 )  تغییر کرد و در آن از تصاویر با کیفیت استفاده شد. همچنین مقرر گردید تا از این به بعد، مجله که قبلا در فرمت تک رنگ ( اصطلاحا سیاه و سفید ) چاپ می شد به صورت رنگی چاپ و منتشر شود.

NUTS & VOLTS جدید از نخستین ماه سال 2004 کار خود را شروع کرد. به مجله جدید ستون های تازه ای مثل: آموزش رباتیک ( به صورت مبتدی )، آموزش طراحی مدارات الکترونیک، اخبار تکنولوژی، پروژه های الکترونیک، آموزش الکترونیک(تئوری)، طراحی مدارات آنالوگ، طراحی و برنامه نویسی مدارات میکروکنترلری، لیزر، کنترل و نظارت با کامیپوتر  و… اضافه شد و حجم صفحات آن بالغ بر 100 صفحه گردید.

NUTS and VOLTS هم اکنون به یکی از محبوب ترین و مرتبط ترین مجلات سرگرمی های الکترونیک در کشور آمریکا تبدیل شده است.

اطلاعات مجله نوتس اند ولتس

تاریخ انتشار اولین شماره: سال 1980

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: nutsvolts.com

ویژگیهای نشریه نوتس اند ولتس

مجله NUTS & VOLTS برای دست اندرکاران، مهندسین، تکنسین ها و آزمایش کنندگان نوشته شده است؛ دارای تنوع موضوعات مورد علاقه خوانندگان در تمام سطوح تجربی است و شامل موضوعاتی مانند: رباتیک آماتور، طراحی مدار، لیزر، کنترل کامپیوتر، اتوماسیون خانگی، کسب اطلاعات، تکنولوژی جدید، پروژه های DIY، نظریه الکترونیک، آنالوگ و میکروکنترلرهای بی شماری است.

این مجله در هر ماه مخاطبان خود را برای ساخت پروژه های جالب برق راهنمایی می کند. مزیت این مجله در آن است که سعی شده نظریات به کار رفته در مدارات الکترونیکی را به صورت پروژه محور و بدون درگیر ساختن با تئوری های محض آموزش دهد؛ و به دلیل چاپ مدارات ساده و عملی فراوان، علاقمندان بیشماری را به خود اختصاص داده‌ است.

مجله NUTS and VOLTS بهترین مجله تکنیک های جدید برای رشته الکترونیک می باشد و به قدری معتبر گشته که اکثر شرکت های معروفی که برای ما هم آشنا هستند در این مجله محصولات خود را تبلیغ می کنند.

سایت NUTS and VOLTS این امکان را ایجاد کرده تا خوانندگان مجله بتوانند به سورس بیشتر پروژه های معرفی شده به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های نوتس اند ولتس در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله Everyday Practical Electronics

Everyday Practical Electronics یکی از مجله های سرگرمی برتر جهان برای علاقه مندان به الکترونیک و کامپیوتر است که شامل انواع پروژه ها برای مبتدیان و حرفه ای ها است.

EPE اولین مجله در زمینه الکترونیک در انگستان است که از سال 1998 به صورت ماهیانه منتشر می شود و مطالب مختلفی همچون اخبار الکترونیک، پروژه، آموزش الکترونیک و… را در بر می گیرد.

شما در این مجله شاهد ایده ها، نظریه ها و پروژه هایی تازه خواهید بود که توسط تیم EPE ساخته و تست شده اند. با مدارهای کامل، طرح های مدار چاپی و عکس ها.

اطلاعات مجله EPE

تاریخ انتشار اولین شماره: نوامبر 1998

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: epemag.com

ویژگیهای نشریه EPE

هر شماره از مجله Everyday Practical Electronics به طور معمول شامل 72 صفحه تمام رنگی است که به دو صورت: چاپی روی کاغذ با کیفیت بالا و نسخه دیجیتال عرضه می شود.

بعضی دیگر از ویژگیهای این نشریه عباتند از:

  • مجموعه ای از پروژه ها که کاملا حرفه ای طراحی و ساخته شده اند؛ و به طور کامل کار می کنند. از آنها عکس گرفته شده و به صورت کاملا رنگی ارائه شده اند تا بتوانید با اعتماد به نفس بیشتری آنها را برای خودتان بسازید. همچنین می توانید PCB بعضی از پروژه ها را از کتابخانه سایت مجله به صورت رایگان دانلود کنید. (لینک کتابخانه)
  • اخبار روزانه – از Barry Fox، که یکی از برترین و معتبرترین متفکران صنعت است.
  • کالبدشکافی مدارات الکترونیک و پاسخ سوالات شما درباره نیمه هادی شما توسط کارشناس داخلی مجله: Ian Bell
  • یک بخش اختصاصی برای طرفداران میکروکنترلرهای PIC توسط Mike O’Keeffe متخصص PIC
  • تازه ترین اطلاعات از آخرین پیشرفت ها در فن آوری، ارتباطات و الکترونیک
  • بخش ایده های مدارهای خوانندگان
  • راهنمایی های عملی برای کاربران اینترنت و اظهار نظر برای کمک به شما در حفظ روند آنلاین و پیشرفت توسط Alan Winstanley
  • آگهی های تمام رنگی از تامین کنندگان الکترونیک، مخصوص علاقه مندان به سرگرمی الکترونیک
  • EPE Direct Book Service – طیف گسترده ای از کتاب های فنی و سی دی های موجود در پست الکترونیکی از طریق فروشگاه آنلاین EPE

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های EPE در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله SERVO

مجله SERVO یک ماهنامه معتبر در زمینه رباتیک به شمار می آید که توسط انتشارات T&L Publications منتشر می شود.

اولین نشریه ای که در زمینه رباتیک توسط انتشارات T&L منتشر گردید، یک مجله ضمیمه با نام Amateur Robotics برای مجله Nuts & Volts بود. بعد از آنکه انتشار دومین ضمیمه آن در ژوئن سال ۲۰۰۳ با موفقیت و محبوبیت چشم گیری روبرو شد، اولین شماره مجله SERVO در نوامبر سال ۲۰۰۳ به عنوان مجله ماهیانه رباتیک منتشر گردید.

مجله SERVO یکی از حامیان اصلی رقابت های Tetsujin می باشد‌ که در آن تیم ها برای طراحی محافظ های ربات که قادر به بلند کردن وزنه می باشند، با هم به رقابت می پردازند.

هر شماره از این مجله یک موازنه استادانه از نمونه های پروژه محور، مقالاتی که جنبه های مفهومی تر رباتیک را پشتیبانی ‌می کنند، بازبینی سخت افزارها و نرم افزارهای جدید، معرفی رشته های گوناگون رباتیک و “How-to” های مناسب برای بچه‌ها را دربر می گیرد. همچنین شامل بخش های قابل توجهی مانند بخش Ask Mr.Roboto، ستون پرسش و پاسخ Pete Miles و Brain Matrix می باشد.

علاوه بر این حاوی یک جدول دو صفحه‌ای است که در آن اجزای مختلف ربات مانند میکروکنترلر‌ها،‌ فرستنده ها و گیرنده های رادیویی را با هم مقایسه می کند و تفاوت آنها را بررسی می نماید. همچنین به معرفی بخش های عالی و مقرون به صرفه رباتیک، میکروکنترلر‌های قدرتمند و ابزارهای نرم افزاری کدباز جدید می پردازد.

این مجله به نسل بعدی متخصصان رباتیک اختصاص داده شده است و صددرصد مباحث ربات و رباتیک را پوشش می دهد.

پیشرفت در رباتیک امری پویاست و دارای اهمیتی برابر با اهمیت کامپیوتر‌ها در دهه‌ های ۸۰ و ۹۰ می باشد.

اطلاعات مجله سروو

تاریخ انتشار اولین شماره: سال 2003

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: servomagazine.com

ویژگیهای نشریه سروو

مجله SERVO بهترین مجله رباتیک در سطح جهان است که به معرفی مدارات عملی رباتیک آخرین تکنولوژی ها و تاکتیک ها در سنسور ها، چرخ ها، موتور ها، بازو ها، برنامه نویسی، پردازش اطلاعات در ربات های مختلف می پردازد.

هر شماره این مجله با مقالات مفید،‌ مصاحبه‌ ها، آموزش ها، پروژه های DIY، قطعاتی از منابع معتبر و بسیاری موارد دیگر، الهام بخش و آموزش دهنده علاقه‌مندان رباتیک می باشد.

ابزارهای تکنیکی ارائه شده در مجله SERVO همان چیزی است که خوانندگان علاقه مند با هر سطح مهارت، برای پیشرفت و به روز بودن به آنها نیاز دارند.

اگر تیم رباتیک دارید بهتر است همیشه این مجله را مطالعه کنید؛ زیرا مجله SERVO همیشه آخرین مسابقات جهانی را تحلیل می کند و روی ربات های معروف و برنده مانور می دهد و مزایا و ایرادها را بررسی می کند.

برای مثال می توان لیگ دانشجویی و دانش آموزی ربات های امدادگر ، مسیر یاب ، ربات های انسان نما و ربات های فوتبالیست ؛ و در نمونه های کاربردی تر، ربات های نظامی همانند ماتیلدا ، تالون و … را نام برد.

اگر جزء افرادی هستید که به رباتیک علاقه دارید، یک شماره از این مجله را هم نباید از دست بدهید!

همچنین سایت SERVO این امکان را ایجاد کرده تا خوانندگان مجله بتوانند به سورس بیشتر پروژه های معرفی شده به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های سروو در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله رسمی رزبری پای The Magpi

این مجله مشابه دیگر پروژه های بزرگ و متن باز رزبری پای ( نوعی مینی کامپیوتر  ) توسط گروهی از علاقه مندان و هواداران آن با هدف دسترسی همه افراد جامعه به اطلاعات پیرامون آن ایجاد شده است. این مجله با دیگر مجله ها ویژگی ها و تفاوت هایی دارد که به شرح زیر است :

  • به محض منتشر شدن نسخه جدید مجله ، نسخه الکترونیکی ( PDF ) آن به صورت رایگان در اختیار همه خوانندگان قرار می گیرد.
  • این مجله مجوز انتشار و باز ترکیب آزادانه تحت لایسنس cc by-nc-sa 3.0 دارد که در آن همه میتوانند یک بخش یا کل مطالب مجله را اشتراک گذاری نمایند و یا به صورت ترکیبی مطالب آن را در هم آمیخته و ارتقا دهند.
  • این مجله توسط علاقه مندان و هواداران به رزبری پای نوشته شده و همواره نوشته خواهد شد.

البته نسخه چاپی این مجله نیز توسط انتشارات رسمی رزبری پای چاپ و به سراسر جهان ارسال می گردد که مبالغ فروش آن طبق گفته بنیاد رزبری پای صرف اهداف خیریه جهت گسترش رزبری پای می گردد. بنیاد رزبری پای که در انگلستان واقع است مخترع و تولید کننده این مینی کامپیوترهای ارزان قیمت است که مردم از آن برای یادگیری و لذت بردن از برنامه نویسی استفاده می کنند. بنیاد رزبری پای منابع آموزشی خود را به صورت رایگان به منظور کمک به افراد و معلمان توسعه می دهد و از آن ها پشتیبانی می کند. باشگاه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان ارائه می کند و برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی برای کمک به استفاده بیشتر از فناوری دیجیتال اجرا می کند.

 

اطلاعات مجله مگ پای

تاریخ انتشار اولین شماره: May 2012

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: raspberrypi.org/magpi

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های مگ پای در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله Electronics For You

اولین مجله Electronics For You زمانی که صنعت الکترونیک هند هنوز نوپا بود توسط گروه هندی EFY در ژانویه سال 1969 منتشر شد. امروزه مجله EFY به محبوب ترین مجله جنوب آسیا تبدیل شده است.

هدف این مجله بروز نگه داشتن دانش فنی افراد در اتحادیه های الکترونیکی و نیز مشغول کردن هر ماهه آن ها با ایده های مداری و پروژه های ساختنی و سرگرمی های الکترونیکی است. همچنین این مجله به مصرف کنندگان نهایی کمک می کند که کدام محصول الکترونیکی را در هنگام خرید از فروشگاه ها تهیه کنند.

CD های ارائه شده همراه این مجله ها دارای نرم افزارها و بازی های جدید است.

اطلاعات مجله الکترونیکس فور یو

تاریخ انتشار اولین شماره: January 1969

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: efymag.com

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های الکترونیکس فور یو در سایت الکترو ولت

 


معرفی مجله Electronics Maker

این مجله ویژه کارمندان مدیریتی الکترونیک با تجربه و کارآمد می باشد که از سال 1996 با مجوز RNI وزارت اطلاعات هند هر ماه توسط گروه EM Media LLP منتشر می گردد. موضوعات اصلی مورد پوشش این مجله ارائه طراحی های مهندسی الکترونیکی ، پروژه های نوآورانه برای متخصصان تحقیق و توسعه و نیز جوانان ، مسائل مربوط به سیاست های دولتی مرتبط با صنعت الکترونیک ، فناوری های زیست محیطی و IT می باشد.

اطلاعات مجله الکترونیکس میکر

تاریخ انتشار اولین شماره: January 1969

تاریخ انتشار آخرین شماره: سال 2018

وضعیت نشر: در حال انتشار

نشانی وبسایت رسمی: electronicsmaker.com

 

لینک دسترسی به دانلود کلیه مجله های الکترونیکس میکر در سایت الکترو ولت

 


در صورتی که این مطلب مورد پسندتان واقع شد لایک و اشتراک گذاری فراموش نشود

دیدگاه (4)

  • علی کریمی پاسخ

    مطالب و اموزش هاتون خیلییی عالیه و در بسیاری از پروژه ها به من کمک کرده ازتون ممنونم و براتون ارزوی موفقیت دارم

    1398-04-31 در 10:49
  • norouzi پاسخ

    سایت شما خیلی خوب موفق باشید.باتشکر

    1398-05-01 در 19:47
  • jb44 پاسخ

    ممنون از زحمات و سایت خوبتون که باعث پیشرفت علم در کشور میشید

    1398-05-11 در 13:09
  • محمد پاسخ

    این قسمت خیلی عالیه این بخش ادامه بدین و بروز نگهش دارین خیلی ممنون

    1399-12-22 در 23:18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به آموزشگاه