جزئیات طرح درآمدزایی از طریق تولید محتوای تخصصی در الکترو ولت

بازگشت به آموزشگاه

از اشتیاق شما برای همکاری در تولید محتوای تخصصی در وب سایت الکترو ولت صمیمانه سپاس گذارم. امروزه وجود محتوای تخصصی در جامعه رو به کمرنگ شدن می رود خصوصا در زمینه “برق و الکترونیک” افراد به جای دنبال کردن منابع تخصصی به دنبال پرداخت هزینه های زیاد به آموزشگاه هایی هستند که از افراد با تخصص متوسط استفاده می کنند. در چنین شرایطی که متخصصین توانمند و عملگرا بدون سر و صدا مشغول انجام کارهای تخصصی در گوشه ای از صنعت هستند یا به دنبال خروج از کشور و مهاجرت هستند و از آموزش تجربیات و تخصص خود به دیگران دوری می کنند، بر آن شدیم تا با ایجاد یک سازوکار جهت کاهش شکاف بین تخصص و آموزش بتوانیم دوستان و علاقه مندان این حوزه را به سمت تولید محتوای حرفه ای بکشانیم. به امید خدا از بهمن ماه 1402 کلیه عزیزان علاقه مند میتوانند در این طرح مشارکت نمایند.


مراحل شرکت در این طرح

چارتی که در شکل زیر مشاهده می کنید مراحل شرکت در این طرح را نشان می دهد:


لیست سرمایه گذاران در این طرح

در صورت تمایل میتوانید در این طرح سرمایه گذاری کنید و در رشد و پیشرفت جامعه مهندسین برق الکترونیک ایران سهیم باشید. جای نام شما در لیست زیر خالی است.

سرمایه گذاران راند اول ( بهمن و اسفند 1402 ) :

نام و نام خانوادگی: محمد حسین شجاع داودی – سمت: مدیر سایت الکترو ولت – مبلغ سرمایه گذاری : 50 میلیون تومان


پاسخ به سوالات متداول

چه رزومه هایی تایید می شوند؟

رزومه هایی تایید می شوند که فرد متقاضی در یکی از رشته های مرتبط (نظیر کلیه گرایش های رشته برق + رشته های مهندسی پزشکی و کامپیوتر و رباتیک و … ) داشته باشد و در زمینه فعالیت تخصصی خود حداقل یک پروژه عملی انجام داده باشند. همچنین نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره تماس فرد متقاضی جهت تایید اولیه ضروری است.

 چه موضوعاتی تایید می شود؟

صرفا موضوعات مرتبط با وبسایت الکترو ولت ( در حوزه محتواهای برقی و الکترونیکی و تکنولوژی های مرتبط ) مورد پذیرش است. هر چه موضوع محتوای شما جدیدتر باشد احتمال تایید محتوای ارسالی بالاتر می رود. منظور از موضوع جدید، موضوعاتی است که در سطح وب و در وبسایت های مشابه کمتر به آن پرداخته شده است.

چه فرمت محتوایی مورد پذیرش است؟

تنها محتوایی که با فرمت رایج word باشد مورد پذیرش است.

محتوای مورد نظر باید به چه زبانی باشد؟

صرفا محتوایی که به زبان فارسی نوشته شده باشد مورد پذیرش است.

اعلام قیمت بر چه اساسی صورت می گیرد؟

اعلام قیمت برای سال 1402 بر اساس یک مبلغ ثابت + یک مبلغ متغیر محاسبه و اعلام می شود. مبلغ ثابت به ازای هر کلمه 200 تومان می باشد و مبلغ متغیر حاصل ضرب امتیاز محاسبه شده توسط “فاکتورهای تولید محتوا در الکترو ولت” در عدد ثابت 100 هزار تومان می باشد. این الگوریتم در انتهای همین صفحه توضیح داده شده است و توسط ادمین الکترو ولت به هر نوشته شما تعلق می گیرد.

آیا پرداخت ها سریع انجام می شود؟

در صورت تایید محتوای شما، مبالغ توافق شده حداکثر تا انتهای ماه و قبل از قرار گرفتن روی سایت برای شما واریز می گردد. بنابراین در صورتی که شما ماهیانه یک محتوا ارائه دهید ماهیانه یک دریافتی بابت آن محتوا خواهید داشت.

اگر از قبل هیچ مقاله آماده ای نداشته باشم باز هم میتوانم در این طرح شرکت کنم؟

بله شما میتوانید بعد از تایید رزومه برای نوشتن مقاله اقدام نمایید. در خصوص موضوعات مناسب برای مقاله خود میتوانید از ما مشاوره بگیرید.


نحوه ارسال رزومه و اعلام آمادگی

در صورت داشتن تمایل در شرکت در این طرح لطفا رزومه خود را به یکی از طریق زیر برای ما ارسال کنید:

آدرس ایمیل : electro_volt@yahoo.com

تلگرام: 09109246293

لطفا بنویسید که “جهت تولید محتوا” رزومه فرستادید که با سایر رزومه ها اشتباه نشود. ارسال رزومه به منزله تمایل شما در شرکت در این طرح می باشد و بعد از بررسی رزومه تایید/عدم تایید شما ظرف مدت حداکثر 24 ساعت به شما ابلاغ می شود. سپس میتوانید مقاله خود را برای ما ارسال نمایید.


قوانین و مقررات این طرح

رعایت این قوانین و مقررات برای طرفین شرکت کننده در این طرح الزامی می باشد. طرف اول این طرح وبسایت الکترو ولت و طرف دوم متقاضی محترمی است که از یکی از طریق راه های ارتباطی گفته شده در بالا درخواست خود را مطرح می کند. لطفا جهت جلوگیری از سو تفاهم های احتمالی این قوانین را با دقت بخوانید.

قانون 1: برای طرح تولید محتوا در الکترو ولت بودجه مشخص و ثابتی اختصاص داده شده است که به محض پایان یافتن بودجه به طور عمومی اعلام می گردد. بعد از پایان یافتن بودجه و اعلام عمومی آن تا اختصاص مجدد بودجه جدید الکترو ولت از دریافت هر گونه محتوای متقاضیان معذور می باشد.

قانون 2: جهت رعایت عدالت در توزیع بودجه هر فرد فقط می تواند ماهیانه یک محتوا برای ما ارسال کند. بنابراین برای شما بهتر است تا از عجله در ارسال محتوا بپرهیزید تا بیشترین امتیاز ممکن را دریافت کنید.

قانون 3: با اعلام آمادگی شرکت در این طرح، شما می پذیرید که الکترو ولت می تواند به دلخواه خود محتوا را انتشار ندهد یا انتشار آن را به تعویق بیاندازد یا آن را پس از تغییراتی انتشار دهد.

قانون 5: جهت رعایت حقوق معنوی صاحب محتوا در سایت الکترو ولت صرفا در پایان هر نوشته نام شما و یک متن مختصر دلخواه در مورد شما ذکر می شود.


فاکتورهای تولید محتوا در الکترو ولت

هدف از ایجاد این بخش تشویق تولید کنندگان محتوا به تولید محتواهایی با کیفیت تر می باشد.

فاکتور شماره 1: موضوع جذاب

استفاده از موضوعات جذاب و ناب باعث می شود ارزش آن نوشته بالاتر رود. امتیاز این بخش به صورت زیر محاسبه می شود:

  • برای نوشته های با موضوعات قدیمی و تکراری صفر امتیاز
  • برای نوشته های با موضوعات جدید و جذاب بین 1 تا 5 امتیاز

فاکتور شماره 2: عملی بودن نوشته

در صورتی که نوشته مربوط به پیاده سازی عملی نرم افزار یا سخت افزار یا هر دو شود و به صورت اختصاصی توسط فرد نویسنده مطلب یا فرد مشخص دیگری تست شده باشد، امتیاز اضافی زیر شامل حال آن می گردد:

  • برای نوشته هایی که هیچ بخش نرم/سخت افزاری قابل تست ندارند صفر امتیاز
  • برای نوشته هایی که حداقل یک بخش نرم/سخت افزاری قابل تست دارند بین 1 تا 5 امتیاز

فاکتور شماره 3: طول محتوا

نوشته های طولانی تر میتواند نوید یک آموزش جذاب تر را دهد. در صورت برآورده شدن این امر مهم امتیاز تعداد کلمات مقاله شما بدین صورت محاسبه می شود:

  • برای مقالات پایین تر از 5000 کلمه صفر امتیاز
  • برای مقالات بالاتر از 5000 کلمه به ازای هر 1000 کلمه یک امتیاز

برای مثال در صورتی که مقاله شما دارای 8000 کلمه باشد امتیاز شما از این بخش 3 می شود. حداکثر امتیاز این بخش برای مقاله ای با 10 هزار کلمه می باشد.

فاکتور شماره 4: اعتبار منابع مورد استفاده

مطالب روز دنیا که به فارسی ترجمه می شوند معمولا بالاترین ارزش را دارند. امتیاز منابع مورد استفاده در محتوای مقاله شما بدین صورت استفاده می شود:

  • بدون منبع یا سایت های فارسی صفر امتیاز
  • دارای حداقل یک منبع معتبر داخلی یا خارجی یک تا پنج امتیاز

فاکتور شماره 5: استفاده از تصویر

استفاده از تصویر مناسب در کنار متن موجب افزایش رغبت خواننده و درک بهتر موضوع می گردد. امتیاز این موضوع بدین صورت محاسبه می شود:

  • عدم استفاده مناسب از تصاویر مربوط یا استفاده از تصاویر کم کیفیت صفر امتیاز
  • استفاده مناسب از عکس های مرتبط با موضوع بین یک تا پنج امتیاز

فاکتور شماره 6: استفاده از مقدمه و سرفصل

استفاده از مقدمه مناسب خواننده را تشویق می کند و داشتن سرفصل های مناسب موجب خوانایی بهتر یک نوشته می گردد. امتیاز این موضوع بدین صورت محاسبه می شود:

  • عدم داشتن مقدمه و سرفصل یا داشتن مقدمه و سرفصل های نامناسب صفر امتیاز
  • استفاده از مقدمه و سرفصل های مناسب بین یک تا پنج امتیاز

فاکتور شماره 7: رعایت ساختار جملات

استفاده از جملات کوتاه و قابل فهم و رعایت اصول نگارشی موجب افزایش خوانایی یک نوشته می گردد. امتیاز این موضوع بدین صورت محاسبه می شود:

  • عدم رعایت ساختار جملات و اصول نگارشی صفر امتیاز
  • استفاده از جملات با ساختار مناسب و نگارش صحیح بین یک تا پنج امتیاز

یک مثال نمونه: با توجه به فاکتور های بالا، مجموعا حداکثر امتیاز یک مقاله می تواند 35 باشد. بنابراین حداکثر مبلغ متغیر برابر 3.500.000 تومان می باشد. برای مثال اگر شخصی یک مقاله 5000 کلمه ای را تحویل دهد که فقط نصفی از مجموع امتیاز ها را دارد (یعنی 18 امتیاز)، مبلغ پرداختی به وی برابر است با:

5.000×200+100.000×18=2.800.000

که معادل 2 میلیون و هشتصد هزار تومان می شود.


با تشکر از توجه شما لطفا اگر سوال یا ابهامی وجود دارد در بخش کامنت های همین پست بپرسید. منتظر ارسال رزومه شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازگشت به آموزشگاه